سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        تکمیلی وای اگر

        شعری از

        آرش هاشمی دزکی

        از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ۰۰:۳۷ شماره ثبت ۸۳۵۴۲
          بازدید : ۶۶۹   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر آرش هاشمی دزکی

        در تو خلاصه می‌شود
        جام و جهان و جان ما
        وای اگر نباشدت
        در سر تو خیال ما
         
        از تو گریز چون کنم
        جان دوباره بر تنی
        عشق ربود آنچه بود 
        قدرت اختیار ما
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ۱۰:۵۳
        دو تا بیت زیباست
        با نظر بانو شعله موافقم خندانک خندانک
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ۱۹:۵۳
        درود جناب هاشمی
        این جور اشعار خیلی اهنگین هستند و در خوانش گاهی دیده نمیشه که نواقصی دارن.
        این شعر قافیه نداره ردیف داره ولی وجوب یک شعر داشتن قافیه است با کمی ویرایش زیباتر میشه.
        مانا باشید
        محمد باقر انصاری دزفولی
        شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ۱۱:۱۹
        باعرض سلام
        بسیار زیبای
        هزاران درود
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        ایمان اسماعیلی (راجی)
        شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ۱۴:۱۹
        در تو خلاصه می‌شود
        جام و جهان و جان ما
        وای اگر نباشدت
        در سرتو نشان ما

        از تو گریز چون کنم
        جان دوباره بر تنی
        عشق ربود آنچه بود
        جز دل بی امان ما

        درود شاعر جان
        جسارت بنده رو ببخشید
        خواستم که وزین تر بشه
        در پناه خدا مستدام باشید به مهر خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0