تقدیمی برای کاربران عزیز
رباعی : 1
گوهری عالی چو الماسی نما
مؤمنی را قلب باشد ، ای رها
بین انگشتی ، دلی دارد قرار
بهترین گوهر وجودی پر بها
رباعی : 2
یاد آن باغی کنم ، رضوان خدا
خوان نعمت را چنان رؤیت دلا
گر خیالی را تصوّر ای عزیز
واقعیّت را تداعی ، وهم لا
رباعی : 3
بشنوم آوای رب العرش را
لحظه را یادی کنم آید صدا
این ندایی حق باشد جان من
آدمی را دعوتی جانب خدا
رباعی : 4
جامه پاکی او ، عیان در هر زمان
بین مرغان پارسا ، بط را بدان
روی موجی در درون آبی شنا
آب کُرّی شستشو خود را عیان
رباعی : 5
چون بدیدم جلوه یاری غنچه رو
با حسادت برگهایی روبرو
هر یکی را در غضب دیدم دلا
در اسارت تیغ برگی مانده او
رباعی : 6
لحظه هایی جابجا ، چشم انتظار
منتظر آن لحظه ای ، آید نگار
آمدی رفتی ببینم جلوه گر
نازنین دهری نه رؤیت در کنار
رباعی : 7
دل بیابانی بشد ، همچون کویر
تشنه لب بینی مرا ، ای دستگیر
با زلالی آب ، احیا قلب را
قلب پاکی را به اذنی ای امیر
رباعی : 8
رغبتی ، بی رغبتی باران نما
بین من اویی بباشد فرق ها
در درون تقدیرِ خود گم گشته ایم
کوچه بن بستی نباشد بین ما
دو بیتی : 1
رها آن لحظه ای ، از غم بلایی
نشینی گوشه ای خلوت سرایی
کلاغان را نه حرفی اعترافی
شغالی همچو روباهی نمایی
رباعی : 9
حاصلی دل عایدی در بین ما
یاد باغ آباد دل افتی دلا
میوه ای را سرسبد بس آبدار
با حرارت ذهن ابداعی نما
رباعی : 10
زخم دل با ساز احیا هر کجا
ساز دل را کوک کن با نغمه ها
نغمه دل را بشنوی از عمق جان
همچو قمری بلبلانی خوش نوا
رباعی : 11
صیدِ صیّادی درون دامی نما
بسته چشمی را رهایی لا دلا
گر چه خامی ، سر فرو برفی چو کبک
دام ها پهنی عیان با دانه ها
دوبیتی : 2
به زیبایی هلالی کن تماشا
جمالی را ببینی محو سیما
به یاد آن ماهرو افتی در عالم
به پیدایی نهانی گر هویدا
رباعی : 12
گوهری گم لا ، کنی پیدا دلا
همچو نوری سایه ای در بین ما
بین مایی می کند او زندگی
چشم ها بیند هم او را درک لا
دوبیتی : 3
کنی یاد از هنرمندی خدایی
که هستی را به یک دم خلق هایی
به هر حالی کند نو خلق جانا
جز اویی را نبینی هر کجایی
رباعی : 13
گوشه مکتبخانه دیدم حق را
از همان آغاز افتان زیرِ پا
گر حقی را بازگویی ای عزیز
اعترافی ، لا عملکردی دلا
ولی اله بایبوردی
08 / 01 / 1399
تقدیمی های بسیار زیبا و دلنشین بودند
مبارک همه دوستان عزیز باشد