سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      همدرد ها

      شعری از

      محمد حسین کشاورزی

      از دفتر سوز دل نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ۱۸:۴۹ شماره ثبت ۸۲۶۰۰
        بازدید : ۴۷۰   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمد حسین کشاورزی
      آخرین اشعار ناب محمد حسین کشاورزی

      میگریزند از کنارم هر طرف همدرد ها
      قوز کردم زیر باران عین پیرمرد ها
      عاقبت یک روز می میرم شبیه مرد ها
      مثل یک زنبور تنها در میان گرد ها
       
       
       

       
      با تو هستم ای که سر را در گریبان کرده ای
      کل جن و انس را از من گریزان کرده ای
      هیروشیمایی شده بودم ولیکن باز تو
      با نگاهت قلب من را بمب باران کرده ای
       
       
       
       
       
       
      نگاهت از نگاهم باج میگیرد حواسم را
      ومیریزم به پایت با نگاهی التماسم را
      تو بازم باز می گردی و من تنهای تنهایم
      برای بی کلاسی مثل تو دادم کلاسم را
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      م فریاد(محمدرضا زارع)
      شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۹:۳۲
      برای بی کلاسی مثل تو دادم کلاسم را خندانک
      دمت گرم خندانک خندانک خندانک
      عالی خندانک
      درود آقای کشاورزی عزیز خندانک
      شاد باشید خندانک
      ایمان اسماعیلی (راجی)
      شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۴۵
      احسنت جناب کشاورزی
      بسیار عالی بود
      ماشاالله
      مانا باشید به مهر گرامی
      فریبا غضنفری  (آرام)
      شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۵:۰۹
      شیرین بود
      درود 🌹🌹
      شعله(مریم.هزارجریبی)
      شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۶:۳۵
      دو بیتی اخر خییلی پر بودن
      واقعا عالی بود
      زینب بویری (خزان)
      يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۱۳
      بسیارزیبا خندانک خندانک خندانک خندانک
      مسعود میناآباد  مسعود م
      يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ۰۵:۰۲
      بسیار زیباست
      درود بر شما جناب کشاورزی عزیز
      --------------------------- خندانک خندانک خندانک
      کیمیاطولابی
      پنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ ۱۷:۴۸
      بسیارزیبا
      مهرداد حسنی
      پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۲:۱۰
      عالی هستی پسر💞💞
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0