سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    تقدیرازمعلمی فهیم ومهربان

    شعری از

    مینا جونبخش

    از دفتر شعرناب نوع شعر نثر و انواع آن

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۱۷ شماره ثبت ۸۲۳۰۲
      بازدید : ۳۶۴   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مینا جونبخش

    • زندگی پرزآمدن آمدن هاورفتن هاست
    • زندگی پرزدیداروآشنایی وعاقبت جدایی هاست
    • دست مانیست رسم وقانون روزگاراینچنین برپاست
    • آنچه درتوان ودروظیفه ی ماست
    • داشتن قلب پرمهروبی ریاست
    • احترام به حقوق وشخصیت انسان هاست
    • راه ورسم معلم است که الگوی فرزندان ماست
    • به همین خاطر است که معلمی شغل انبیاست
    • .....معلم منصفیست که روسفید درپیشگاه خداست
    • هرکجاهست سلامت باشدوبداند
    • که محبت وخاطره اش همیشه درذهن ماست
    (میناجونبخش)
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۶:۵۸
    درود خندانک
     مینا جونبخش
    مینا جونبخش
    جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۲:۲۳
    آمدن ها به اشتباه دوبارتایپ شده
    زندگی پرزآمدن هاورفتن هاست
    ارسال پاسخ
    ابراهیم آروین
    شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۱۵:۴۶
    سلام
    درودها
    خندانک خندانک
    حسن  مصطفایی دهنوی
    شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ۲۳:۱۶
    درود ها
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    سربلند باشید

    مسعود میناآباد  مسعود م
    دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ۰۲:۵۰
    سلام :
    انشا الله که همیشه سلامت باشند و
    لطف خدا شامل حالشان باد
    درود بر شما بانوی گرامی
    روز پدر مبارکتان باد
    . ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خندانک خندانک خندانک
    دیگران چون بروند از نظر از دل بروند
    تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی ... سعدی
     مینا جونبخش
    جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۲۲:۲۲
    آمدن به اشتباه دوبارتایپ شده
    زندگی پرزآمدن هاورفتن هاست
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0