شنبه ۳ آذر
بهاری خبرش تیست شعری از آرش هاشمی دزکی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳ شماره ثبت ۸۲۱۷۹
بازدید : ۳۴۳ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب آرش هاشمی دزکی
|
هیهات زمستان مرا
هیچ بهاری
خبرش نیست
این خانه ی ویران شده را
پیک امیدی
به درش نیست
هر شاخه ی این باغ
به اندوه گرفتار
از شادی نوروز
دگر بار و برش نیست
مرغ دل ما
ناله دگر حیف ندارد
از رخت خوشی
هیچ کجا
بال و پرش نیست
|
نقدها و نظرات
|
درود....بسیار زیبا....من متاسفانه اغلب دسترسی به رایانه ندارم و با گوشی همراه دنبال میکنم اشعار زیباتون را و به همین دلیل اغلب نمیتونم نظر بذارم. پوزش بنده را بپذیرید. ممنون از شما که نسبت به نوشته های بنده لطف داشتین و اعمال نظر فرمودین. سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.