سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    خورشید

    شعری از

    محمدرضا شهابی

    از دفتر شعرناب نوع شعر دوبیتی

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ۲۱:۰۳ شماره ثبت ۸۱۸۱۸
      بازدید : ۴۰۸   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر محمدرضا شهابی
    آخرین اشعار ناب محمدرضا شهابی

    خورشیدم و خاموشی محضم 
    تشنه لب و غرق در آبم 
    طوفانم و آرامش دریا 
    غراق و خروشانم و خشکیده ترینم ..
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۵۵
    به شعر ناب خوش آمدید خندانک
    مینا مرادی(ققنوس)
    جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۷:۲۵
    درود شاعر گرامی
    خندانک خندانک خندانک
    یدالله عوضپور    آصف
    شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۱۱
    درود دوست خوبم
    خندانک خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۱۹
    خندانک خندانک خندانک
    زیبا سرودی بود
    هزاران درود
    خندانک خندانک خندانک
    مسعود میناآباد  مسعود م
    دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ۰۳:۱۱
    سلام :

    درود بر شما شاعر عزیز ........... خندانک
    ...........
    آن دل که تو دیده‌ای ،
    زغم خون شد و رفت
    وز دیدهٔ خون گرفته بیرون شد و رفت

    روزی به هوای عشق سیری می‌کرد
    لیلی صفتی بدید و مجنون شد و رفت .ــــــــــــابوسعید ابوالخیر
    ...................................... خندانک
    مسعود میناآباد  مسعود م
    دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ ۱۸:۵۶
    سلام :
    درود بر شما
    بسیار عالی ... خندانک خندانک خندانک
    .......
    ای چشم تو چشم چشمه هر چشم همه
    بی چشــــــــــم تو نور نیست بر چشم همه

    چشــــــــم همه را نظــــــــر بســـــــــــــوی تو بود
    از چشم تو چشمه‌هاست در چشم همه
    --------------- خندانک خندانک خندانک -------ابو سعید ابوالخیر
    مهتاب ایزدسرشت (مه)
    سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ۱۷:۵۰
    ممنون خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0