سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    دلبر است او...

    شعری از

    امید اکبری (رئیس)

    از دفتر ولی رفت... نوع شعر قصیده

    ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ۲۰:۲۲ شماره ثبت ۸۱۷۱۶
      بازدید : ۳۹۸   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر امید اکبری (رئیس)

    این سر آغازی بشد بر این دلم
    تا بگویم از غم و از مشکلم
    دلبر است او،این بود رنجی عظیم 
    قلب ما را او برد با یک نسیم
    قصد این دارم که در شهرش روم
    من گدای کوی و آن قلبش شوم
    قلب من همچون نگاه آخر است
    ماه زیبا،او ز ماه هم بهتر است
    نور او تابیده بر بام زمین
    دلبر است او مشکلم باشد همین
    قصد این دارم دلم دستش دهم
    بار دیگر عشق او بر سر نهم

    دلبر است او.کس نداند نام او
    قلب پیرم می شود هی خام او

    سوختم من در نگاهی آتشین
    چشم او زیبا ولیکن در کمین

    من رئیسم او برید از من نفس
    همچو مرغی من شدم در این قفس 
    یار من از کل دنیا بهتر است
    دلبر است او،دلبر است او،دلبر است
    رئیس 
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ۰۸:۵۱
    بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک خندانک
    سید احسان موسوی ( سام )
    سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶
    درود
    محمد قنبرپور(مازیار)
    پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ۰۲:۰۵
    سلام رییس جان قشنگ بود دمت گرم خندانک
    سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ ۲۱:۴۶
    عالی
    اگر شعرتون موحدانه است
    نور او بر عالم تابیده نه تنها زمین
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0