سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      آرام جان ...

      شعری از

      علیرضا مسیحا

      از دفتر عاشقانه نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۲۴ شماره ثبت ۸۱۶۳۴
        بازدید : ۳۹۲   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر علیرضا مسیحا

      هرشبی با عکست ای آرام جان
      درد دلها می کنم اما نهان

      نیستی در بینِ آغوشم ولی
      دل شده تنگ تو قدِّ آسمان

      رفتی اما رفتنت باور نشد
      زیر لب آهسته میگفتم بمان

      پیرِ عشقم، رنگ مویم را ببین
      با تو این دل تا کنون مانده جوان

      رستمی در شهر بودم بی وفا
      رفتنت من را نموده ناتوان

      سوی چشمان مرا آخر گرفت
      گریه های تلخ چشمم، بی امان

      بارش باران دوباره زنده کرد
      خاطرات رفته ی از یادمان

      دست لرزان، پای لرزان میشوم
      نام زیبای تو آید هر زمان

      آخرِ این قصه میمیرم ولی
      جسم و جانم را تویی روح و روان

      علیرضا مسیحا
      جمعه 25/11/1398
      ساعت: 20:20
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳
      عاشقانه بسیار زیبا و شورانگیز بود خندانک خندانک
      فروغ فرشیدفر
      يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۰۸:۵۰
      درود بر جناب مسیحای گرامی🌹
      بسیار زیبا بود ودلنشین.
      فلمتون سبزو دلتون شاد.
      🌹🌹🌹🌹
      محمد باقر انصاری دزفولی
      يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۴۶
      شاعر بزرگوار
      دست وجان مريزاد
      درود درود
      پاینده باشید
      خندانک خندانک خندانک
      آذر جهانی
      يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۲۰:۴۱
      بسیار زیبا
      جسم و جانم را تویی روح و روان
      نادر اقبال
      دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴
      هرشبی با عکست ای آرام جان
      درد دلها می کنم اما نهان

      نیستی در بینِ آغوشم ولی
      دل شده تنگ تو قدِّ آسمان خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      امیر مسعود شفیق
      دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ۱۷:۱۸
      سلام درود
      شاعر گرانقدر ....
      بسیار عالی . خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0