چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر کورده وان فرجی (کورده وان)
آخرین اشعار ناب کورده وان فرجی (کورده وان)
|
یک روز
در سکوت
همچون جرقهای میان تیرگی شامِ خفتگان
فریاد میشویم
ما
لابهلای زلفهای چناران سربلند
انگشتهای سرسپردگیِ باد میشویم
ما
تابِ تازیانەهای زمستان بە شاخە را
آوردەایم و حَتم
یک روز
رویشِ دوبارەی برگ از درخت را
دلشاد میشویم
یک روز
روزِ روشنِ زیبای غرقِ نور
از بندهای تیرهی نامرئیِ شبِ سیاه
آزاد میشویم
کوردهوان_فرجی ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
|
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد استکی گرامی ، سپاسگزارم | |
|
درود جناب نساجی بزرگوار ، پیشکش نگاهتون . سپاسگزارم | |
|
درود دوست عزیزم ، سپاسگزارم | |
|
بهبه ، دستمریزاد جناب میناآباد عزیز ، سپاسگزارم | |
|
درود خانم فرشیدفر گرامی سپاسگزارم از محبت و توجهتون خیلی ممنونم | |
|
درود جناب رافعی بزرگوار ، سپاسگزارم | |
|
درود دوست و همراه گرامی جناب آروین ، سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
امید بخش و زیبا بود