سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 29 اسفند 1402
  • روز ملي شدن صنعت نفت ايران، 1329 هـ ش
10 رمضان 1445
  • وفات حضرت خديجه سلام الله عليها، 3 سال قبل از هجرت
Tuesday 19 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    سه شنبه ۲۹ اسفند

    خدا

    شعری از

    مجید فتاحی ( ام اف )

    از دفتر شعروترانه22 نوع شعر ترانه

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۴۷ شماره ثبت ۸۰۸۳۰
      بازدید : ۱۷۸۰۰   |    نظرات : ۱

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )

    صدای ارسالی شاعر:
    وقتی کسیو نداشته باشی
    بین این آدما مسخره میشی
    اونوقت میخوای یکی درک کنه
    ولی کسی نیست که درک بشی
    یکی نیست بگه
    چرا هستی تنها
    چرا کسی نمیگه
    بیا نباشی تنها
    یکی نیست بگه
    من هستم دوست
    تا آخرم دیگه
    وقتی زندگی هست
    خدا یکی علاقه مند من کن
    میدونی که دلم شکسته بسه دیگه
    خدا یکی علاقه مند من کن
    میدونی که دلم شکسته بسه دیگه ، بسه دیگه
    شعر ( خدا ) از m.f
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۰۸
    درود
    زیبا بود خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0