سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        یک تقدیمی و یک مذهبی

        شعری از

        زهرا حسینی تخلص تبسم

        از دفتر پنجره های ایران نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸ ۱۴:۴۷ شماره ثبت ۸۰۴۳۸
          بازدید : ۲۶۲   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

         
        دل به غربت سپردید 
        تا زندگی را زندگی کنید 
        اما تابوت اهنی سنگدل 
        همه رویاها را سوزاند 
        و من چه بگویم که "شنیدن کی بود ماندن دیدن" 
        عروسکها و نامه ها و عکسها خود را نجات دادند 
        تا برای برباد رفتن امیدها مرثیه سرایند
        ای دخترک  شیرین، کتابها و عروسکها را لازم نبود بیاوری تا سرت را گرم کنند
          زیرا فقط شش دقیقه طول کشید تا به مقصد برسی و اکنون در اغوش امن خدایی 
        تو ای رهپوی علم و امید لازم نبود برای امتحانت نگران باشی اکنون مادرت باید امتحان صبر بر کوچ ابدی ات را بگذارند 
        عروس زیبا و داماد جوان اکنون در بهشت کنار خدا دور از سختی و غربت عاشقانه تا ابد کنار همید 
        خداوندا گوشه چشمی از تو کافی بود تا به حرمت این روزها و به حرمت پرچم مقدسی که در کوله بارشان بود همه را زندگی بخشی اما حکمت را تو میدانی خیر را تو میدانی 
        خدایا همه را غرق نور رحمتت گردان 
        آمین
         
         
        ۲. راه جانان
        ان که سرش را در ره جانان سپارد
        هرگز غم و وحشت بر او معنی ندارد
        کاش یک نظر اقا حسین بر من بپاید
        کشتی نشین نوح بودن کیف دارد
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ ۲۳:۳۳
        درود خندانک خندانک خندانک
        زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
        چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۰۰
        درود خندانک

        زیبا و زلال خندانک
        جواد  رفیعی  (جواد)
        يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸ ۲۱:۲۰

        سلام درود شاعر گرامی
        متعهدانه سرودید
        یاحسین ع
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        چهارشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۹ ۱۳:۵۲
        درود فراوان شاعر توانا
        بسیار بسیار عالی وزیبا
        خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0