چهارشنبه ۱۶ آبان
|
آخرین اشعار ناب پژمان بازرگان
|
#دلنوشته_اهورایی
توکجایی که ببینی ، همهٔ بی کسیامو ....
توکجایی که ببینی غم دل واپسیـامو ...
تو ندیدی که همه دنیامو از دنیام گرفتن ....
تو نبودی که ببینی دنیای تنهـائیـامـو ...
تو کجایی که ببینی ، سیزده غصـه و درد و ...
تو کجایی که ببینی این دل و دستای سردو ...
تو ندیدی که بی تو ، پژمرده شد باغ دل من ....
تو نبودی که ببینی تو بهار ، برگای زردو ....
تو کجا رفتی که حالا بی تو من ساکت و سردم ...
تو کجا رفتی که حالا بی تو من یه کوه دردم ...
همیشه قصه همین بوده و غصه هم همینه ....
همیشه سهم دل من توی دنیا کمترینه ....
همیشه یکی بوده ، منم همونی که نبوده ...
همیشه سهم لبـای من فقط مهر سکوته ....
پـــژمـــانـ/ اسفند ماه ۱۳۹۷
|
نقدها و نظرات
|
ممنون عزیز ، به روی چشم گر چه نمیدونم گزینه نقد چه کاربردی داره ولی چشم انجام دادم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.