جمعه ۲ آذر
یلدا شعری از مجید آبسالان
از دفتر عاشقانه های من نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۵۱ شماره ثبت ۷۹۷۷۳
بازدید : ۶۰۹ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب مجید آبسالان
|
باز یلدا شده و همه جا مهمانی ست
هرکجا صحبت گل کوچههابارانی ست
آخرین برگ درخت میخزد همره باد
روی لبهای زمین پسته ی خندانی ست
همه جا شادی و شور همه جاشعروسرور
آخرین شب زخزان سرکش وطولانی ست
با گل مهرو صفا با دوصد شوق و امید
با وفاداری و عشق همه جا نورانی ست
توی هر شهر و گذر توی دلهای همه
شادی و شور بپا غصه ها زندانی ست
می چکد ازدل ابر قطره اشکی به نوا
بارش و این شب ناب لحظه ای روحانی ست
#مجیدآبسالان
یلداتون مبارک با ارزوی بهترینها برای شما مهربانان🌺🍃
|
نقدها و نظرات
|
عرض سلام و ارادت شاعر گرانقدر سپاسگزارم از نگاه همیشه زیبا و پرمهرتون دوست عزیز و ارجمند یلدای شما هم مبارک 🌺🍃🌺 | |
|
مهرتان را درود شاعر گرانقدر سپاسگزارم از نگاه همیشه زیبا و پرمهرتون دوست عزیز پایدار باشید و سربلند 🌺🍃🌺 | |
|
عرض سلام و ارادت شاعر گرانقدر ممنونم از لطفتون و سپاس از نگاه زیبا و پرمهرتون دوست عزیز و ارجمندم یلدای زیبایی براتون آرزو میکنم همیشه شاد و تندرست باشید 🌺🍃🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دستمریزاد
یلدایتان مبارک