سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        عشق و دوری

        شعری از

        سمیرا_خوشرو

        از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ۲۳:۰۴ شماره ثبت ۷۹۴۵۲
          بازدید : ۳۶۲   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سمیرا_خوشرو
        آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو

        عشق و دوری

        مثل آن #شبنم که از گلهای گلدان می چکد
        نیمه شبها از نگاهم اشکِ پنهان می چکد!
         
        سنگِ بی رحمِ زمانه عهدِ عشقم را شکست!
        از گلویم بغض مثلِ شمعِ سوزان می چکد!
         
        ارتشِ دوری شبیخون زد به باغِ عشقِ ما
        خونِ گلها از سراپایِ گلستان می چکد!
         
        اعتقادم زخم خورد از امتحانِ زندگی
        در نبودَت از دلم هِی خونِ ایمان می چکد!
         
        بارالها کاسه ی صبرم دگر لبریز شد
        مثل آن آبی که از لبهای لیوان می چکد!
         
        رود اگر جاری نباشد سهمِ دریا خشکی است
        خواب دیدم با حضورَت بر تَنم جان می چکد!
         

        #سمیرا_خوشرو_شبنم
         
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۸:۵۳
        شورانگیز و زیباست خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۱۵
        باعرض سلام
        سرودی زیبا یی بود
        شاعر بزرگوار
        درود..درود
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۱۰
        درود مهربانو
        بسیار زیبا سرودید
        مثل همیشه عااالی
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0