سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      با تو میشه

      شعری از

      میلاد حافظ

      از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ ۲۰:۳۹ شماره ثبت ۷۹۳۳۰
        بازدید : ۲۷۰   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر میلاد حافظ



      یه آسمون ستاره رو میشه توو چشمای تو دید
      میشه یه جام پر شراب از سرخی لبات چشید

      میشه یه عمر ترانه گفت از حالت نگاه تو
      میشه یه شاهنامه سرود از قصه ی چشای تو

      از تو همیشه میشه گفت با تو میشه همیشه موند
      حکایت عشق تورو دوباره و دوباره خوند

      با تو میشه بدون ترس به موج دریا دل سپرد
      چه میشه هایی که نگو چه میشه هایی که نپرس

      آرامش نگاه تو، مثلِ کویرِ بی صداست
      طرح چشای ناز تو، تعبیرِ قدرت خداست

      میخام که فریاد بزنم تو بهترینی واسه من
      تو فاتح قلب منی میخام اسیر تو بشم

      فاصله بین منو تو فرصت موندن نداره
      تموم حرفا یه طرف چشای تو حرف نداره

      میشه برات خاک بشم بشینم هرروز سر رات
      تا بمونه روی تنم ردِ قشنگ قدمات

      میشه برات ترانه شم تا تو بخونی قلبمو
      تو شمع و من پروانه شم تا که بسوزونی منو

      خاکستر این تنمو که سوخته از حرم نگات
      اگر که قابل بدونی سرمه کنم پای چشات

       
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ ۲۱:۱۶
      ترانه زیبایی است خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۵
      اندیشه نابتان همیشه توانا ست
      ایامتان به شادی
      درود درود
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      محمد خسروبیگی
      جمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۱۳
      درود بر دوست ترانه سرا
      موفق باشید
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0