جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد حسن زاده چلچله
آخرین اشعار ناب محمد حسن زاده چلچله
|
سبز چشم
(این ترانه سال 97 با آهنگسازی با اجرای خودم خوانده شد اما اقبال انتشار نیافت )
دو تا نگین زمرد
که اون دو تا چشاته
قشنگترین حس سبز
تو همه دنیامه
کی گفته که مستی از
دو تا جام شرابه
خماری دو چشمات
هزار جام شرابه
بزار نوازش کنم
پریشون موهاتو
بزار که خواهش کنم
آتیش اون چشاتو
چشات به رنگ بیشه
که عشق سبزه همیشه
من گِلمو تو هم گُل
پیوندمون با ریشه
آزادیِ احساسِ
با تو بودن یِ رازه
خیره شدن تو چشمات
یِ آسمون پروازه
پلکام پایین نمی آد
چشام توی چشاته
چشمای من تو چشمات
آتیشه که تو آبه
تویی تو ای قشنگ من
دنیای من سبز چشم
عاشقتم عاشقتم
قشنگ من سبز چشم
وقتی که با تو هستم
درای دنیا بازه
وقتی که با تو هستم
زمستونم بهاره
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.