يکشنبه ۴ آذر
کاش بعد از شهدا مرد به میدان می ماند شعری از اکرم بهرامچی
از دفتر سرزمین کاوه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۳۷ شماره ثبت ۷۸۸۶۷
بازدید : ۶۰۲ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب اکرم بهرامچی
|
منم و این جسد و این سر بی خاصیتم
و کسی نیست در این پیکر ِ بی خاصیتم
بال پرواز نمانده ست در این رخوت ِ سست
مانده ام پای همین سنگر ِ بی خاصیتم
شعله ای نیست که در من بگدازد آتش
مانده ام در تل ِ خاکستر ِ بی خاصیتم
پرسش مردم شهرم چه جوابی میخواست
که چرا ماند ه دو چشم ِ ترِ بی خاصیتم
مانده ام شاهد بدبختی ِ ممتد باشم
مانده ام تا بزنم بر سر ِ بی خاصیتم
شهدا بال گشودند که حسرت مانّد
در ِ دل ِ غمزده ی پرپر ِ بی خاصیتم
کاشکی دست مرا قدرت تاثیری بود
که تلنگر بزند بر در ِ بی خاصیتم
قلمم شعشعه اش شعله ی جانسوزی داشت
که زند شعله در این دفتر ِ بی خاصیتم
کاش بعد از شهدا ، مرد به میدان می ماند
نه قلم های من و جوهر ِ بی خاصیتم
اکرم بهرامچی
|
نقدها و نظرات
|
سلام
ممنونم از لاله های زیبای شما | |
|
سلام
ممنونم از حضور خوب شما | |
|
سلام
ممنونم و سپاسگزار از خوشامد گویی شما | |
|
سلام
بسیار ممنونم شما لطف دارید | |
|
سلام ممنونم و سپاسگزار اینهمه محبت | |
|
سلام بسیار سپاسگزارم از حضور شما در دفترم | |
|
سلام خیلی لطف دارید ممنون | |
|
سلام
ممنونم از لطف شما | |
|
سلام سپاسگزارم از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به به خیلی هم زیبا
به جمع ماخوش آمدید نازنین