سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    امامت امام زمان عج

    شعری از

    رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

    از دفتر نغمه های ساقی نوع شعر آزاد

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۷ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۴۲ شماره ثبت ۷۸۷۲۲
      بازدید : ۱۰۲۰   |    نظرات : ۲

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

    دو بیتی و رباعی آ غاز امامت امام زمان عج
    شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
    آغاز کرامت ابا صالح شد 
    آغاز زعامت ابا صالح شد
    تبریک به مهدی بگوییدامروز
    آ غاز امامت ابا صالح شد
    -------------------
    شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
    عالمی مسرور مهدی شد امام شیعیان
    عالمی پر نور مهدی شد امام شیعیان
    حجت ثانی عشر گشته امام عاشقان
    شیعیان در شور مهدی شد امام شیعیان
    --------------------
    شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
    ردای سبز امامت به دوشتان زیباست
    لوای پاک رسالت به دوشتان زیباست
    تویی تو ختم امامت ابا الحسن مهدی
    بیرق سرخ شهادت به دوشتان زیباست
    -------------------
    شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
    در سلوک دین ما چشم انتظاری عار نیست
    هر کسی عاشق نباشد منتظر بر یار نیست
    دیدگان ابر بهاری منتظر بر روز وصل
    صبح هر آدینه در ندبه دلم بیمار نیست
    ----------------------
    شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
    برای ازتو سرودن ردیف و قافیه را
    نهاده ام به سر راهت ای گل طاها
    بیا بیا پسر فاطمه دل است بی تاب
    قدم نما تو به چشمانم ای گل زهرا
    -----------------------------
    شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۲۲:۵۷
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و بجا بود ند
    دستمریزاد
    یا مهدی ادرکنی خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۰۸:۵۴
    سلام بزگوار وادیب دانا
    درودبر اندیشه نابتان
    شاعر گرامی
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0