شنبه ۳ آذر
از زبر و زیر و بم افتاده ام شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۷:۲۰ شماره ثبت ۷۸۴۶۰
بازدید : ۳۳۸ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
پایِ ستونِ عدم افتاده ام
از عدد و از رقم افتاده ام
بسکه حسابم غلط انگیز بود
دید و نگفت از قلم افتاده ام
حاشیه ها زشت و وزیان بار شد
مو هبتی نیست؟ کم افتاده ام
وسعت نا اهلی ام از حدگذشت
واژه به واژه به غم افتاده ام
رانده شدم از همه جا بی خبر
دور زباغ ارم افتاد ه ام
حال ندارم به تو حالی کنم
جرم تو را متهم افتاده ام
هر چه تو را پشت سرانداختم
منحط و نا محترم افتاده ام
بال و وبالم همه بیهودگیست
گیر گروه ستم افتاده ام
پرده نماندست که پنهان شوم
فاش درآن جام جم افتاده ام
عشقِ فرا گیر به دادم برس
از زِبَر و زیر و بم افتاده ام
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود برشمااستادبزرگوارم
بسبارزیبابود