سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    غزل 18

    شعری از

    سجاد خدامرادی

    از دفتر استفهام اجباری نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ۰۲:۰۷ شماره ثبت ۷۸۴۰۵
      بازدید : ۴۳۶   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سجاد خدامرادی
    آخرین اشعار ناب سجاد خدامرادی

    عـاقبت دریای دل هم، رام موسی میشود 
    در نهایت چوب موسی سهم دریا میشود
     
    عاقبت اشغال می‌گـردم به دستت، صبـر کن
    ایـن فلسطین، جای سکنـای یهودا میشود
     
    چشم های محشرت محشر به پا کـرده عزیز
    بـر سرت ای مه، شــری امروز برپا میـشود
     
    چاه و زندان را به جانم می خرم با این امید
    یــوسـف این قصـه همراه زلیخــا میشود
     
    هــر چه تند و تیز باشم آخرش صید تو ام 
    شیـخ مــا هم عـاقبت سرگـرم دنیا میشود
    ۴
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ۱۴:۰۴
    به شعر ناب خوش آمدید خندانک
    سجاد خدامرادی
    سجاد خدامرادی
    پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۵۵
    تشکر🌱🍃
    ارسال پاسخ
    محمد باقر انصاری دزفولی
    پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸
    زیباوپرمعنی بود
    همواره پاینده باشی
    درودفراوان برشما
    خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    سجاد خدامرادی
    سجاد خدامرادی
    پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۵۵
    تشکرات فراوان 🌹🌱🌹
    ارسال پاسخ
    اعظم قارلقی
    جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ۱۷:۳۲
    درود خندانک خندانک خندانک
    خیلی زیبا
    خندانک خندانک
    سجاد خدامرادی
    سجاد خدامرادی
    پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۵۴
    ممنونم🌹🌹
    ارسال پاسخ
    لیلا باباخانی (سما الغزل )
    جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ ۲۱:۰۰
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    سجاد خدامرادی
    سجاد خدامرادی
    پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۵۴
    🌹🌹
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0