سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    شاعری من

    شعری از

    محمد شمس باروق

    از دفتر دفتر عشق نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ۱۷:۰۸ شماره ثبت ۷۸۲۳۳
      بازدید : ۵۰۳   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    اهل پاییزم عاشقی مستانه هستم
    لبريز احساسم انگار جوانه هستم
    تمام ابیات شعرِم بی وزن است
    به کسی چه مربوط ناشیانه هستم
    در شعرم عمقِ احساس پیداست
    چو آبی سوی معشوق روانه هستم
    گاهی میان گریه  مستانه می خندم
    خنده رویم لیک با خنده بیگانه  هستم
    حس میکنم پرواز کار مشکلی نیست
    شعری می گویم از شوق پروانه هستم
    روزها  درگیر دعوا با ضمیر ناخودآگاه
    با تزویر و دغل دشمن یگانه هستم
    ساده و بی ریا، اندیشه بلند دارم
    یک کلام شاعری  مردانه هستم
    شمسم از خورشید ویتامین می گیرم
    با علی و مهدی و یار هم خانه هستم
    ۱
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۸ ۰۰:۰۵
    درود بزرگوار
    جالب و زیبا بود
    خداوند کریم شما را حفظ کند
    موفق باشید خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۷:۴۷
    خندانک خندانک خندانک
    مسعود میناآباد  مسعود م
    شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۸:۱۷

    ای دل ،
    چو حقیقت جهان هست مجاز
    چندین چه بری خواری ازین رنج دراز ؟

    تن را به قضا ســـــــــپار و با درد بســـــــــــــاز
    کاین رفتــــــــــه قلم ز بهــــــــــــر تو ، ناید باز ------خیام

    درود بر شما ---------- خندانک
    وحيد سخايي
    شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۹:۳۶
    آرزو میکنم برایت لبخند های ناگهانی و بی وقفه را وقتی که دل عاجز میشود از تکرار روزها و شب های پر از بغض ، آرزو میکنم برایت در پس تمام نرسیدن ها، نداشتن ها از یاد نبری رویاهای قشنگت را که هر تمام شدنی به معنای پایان زندگی نیست . . .
    درود بر شما سروده بسيار زيبايي بود .، لذت بردم ، قلمتان سبز🌹🌹💐💐
    شهرام مودب
    شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۰۶
    ماجور باشید،
    درودها خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0