سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        رابطه

        شعری از

        علی قاسمیان ( باغبان )

        از دفتر ماه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ۰۵:۳۵ شماره ثبت ۷۷۹۲۱
          بازدید : ۴۳۷   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی قاسمیان ( باغبان )
        آخرین اشعار ناب علی قاسمیان ( باغبان )

        خودت میبری میدوزی تو این تعبیر یکباره
        میبینی عشق فرهاد و ، که کوه و کرده بیچاره
        دلم تنگ تبر میشه زمانی خودم دیدم
        به جای شاخه های من پرنده روی دیواره
        ته این رابطه دیدم همیشه عشق زیبا نیست
        یه لحظه عاشقش میشی دلت عمری گرفتاره
        منو غرق خودت کردی نجاتم کاش میدادی
        یه قایق توی دریایی که بارون داره میباره
        فراموشت نکردم چون خودم اینو نمیتونم
        خلاف من دلم از تو از عشقت دیگه بیزاره
        چه سخته اینو فهمیدن که بعد این همه بودن
        کسی که کل دنیاته یه دنیا جز تو هم داره
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        سمانه باقرزاده
        سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۱۲
        خندانک خندانک خندانک
        توو اوج...
        علی قاسمیان ( باغبان )
        علی قاسمیان ( باغبان )
        سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۴
        لطف دارید 💥🌹
        ارسال پاسخ
        لیلا امریاس(پریسا)
        سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۰
        ترانه دلنشینی است
        درود
        علی قاسمیان ( باغبان )
        علی قاسمیان ( باغبان )
        سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۵۷
        سلام
        ممنونم 🌹
        ارسال پاسخ
        مسعود میناآباد  مسعود م
        سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۳۹

        سلام :
        درود بر شما شاعر گرامی

        ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . خندانک
        علی قاسمیان ( باغبان )
        علی قاسمیان ( باغبان )
        سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۵۸
        سلام
        همچنین🌹
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0