دلم میخواد توو دنیا
فقط بِرم خاک بازی
خراب کنم با بیلَم
خونه ی مورچه گازی
*****
تا نکنه یه روزی
کسی رو گاز بگیره
من دوس دارم همیشه
مورچه گازی بمیره
*****
مورچه گازی بچه ها
خیلی بده، خیلی بد
نمیدونید چجوری
منو با دندوناش زد
*****
آخه میدونید یه روز
که رفته بودیم بیرون
یه مورچه گازم گرفت
اَز جاش اومد فوری خون
*****
دیگه از اونروز به بعد
مورچه ای رو میدیدم
اگه که اون شکلی بود
یک دفه می ترسیدم
*****
یه روز بابام بهم گفت
غصه نخور پسرم
من واسه تو یه بیلِ
کوچیک موچیک میخرم
*****
بعدش برو بیلتو
جلوی چشماش بذار
بیلچه رو که ببینه
پا میذاره به فرار
*****
باید مراقب باشی
به هر طریق و ترتیب
به لونه ی مورچه ها
یه وقت نرسه آسیب
*****
شلوارک و در بیار
به جاش یه شلوار بپوش
جوراب بکش روو شلوار
تا نره مورچه ای تووش
*****
از اون به بعد من میرم
چن روز یه بار خاک بازی
مواظبم لباسم
نشه کثیف و خاکی
*****
با بیلچه ای که دارم
مورچه گازی می ترسه
مورچه گازی فرار کن
مردم آزاری بَسه
۱۳۸۱/۱۱/۱۳
۳ بعدازظهر