سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      راه ابریشم

      شعری از

      میلاد حافظ

      از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۰۴ شماره ثبت ۷۷۷۴۲
        بازدید : ۴۰۱   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر میلاد حافظ

      مثه رقص تن قاصدکی در باد
      اسیر عشقتم اما رها و راحت و آزاد

      شبیه راه ابریشم که تاریخو بغل کرده
      دلم با موج موهای تو هرجایی سفر کرده

      ندارم توبه از اینکه گناهت گردنم باشه
      اگه حتی جهنم هم توی تقدیر من باشه

      سر موهاتو می بافم به دنیای خودم تا که
      به عشق تو نفس دارم دلم دنبال تو باشه

      همه روزامو با فکر تو تحویل شبم میدم
      نمیدونم شبا خوابم یا بیدارم،  نفهمیدم

      از الماس چشای تو یه کوه نور میتابه
      تو که پلکاتو میبندی یه دنیا با تو میخوابه

      یه کاری با دلم کردی که هر روز با تو درگیرم
      یه جوری عاشقم کردی که نه زنده م نه میمیرم

      ته چشمای تو اَمنه، نگاهت رو نگیر از من
      نفس از تو شروع میشه، یه دم از تو یه دم با من

      تو که فصل خوش عشقی تو که آهنگ بارونی
      بیا و کوچه دل رو بکن بازم چراغونی
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۲۱:۰۹
      زیبا و دلنشین بود خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۱۷
      بداهه ای تقدیم شما
      برای شادی دل خندانک یک شعر کافی است
      بگو یک شعر این دل راضی است
      خندانک خندانک خندانک
      رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
      پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۴
      درود بر شما شاعر ارجمند
      بسیار عالی و روان سرودید احسنت بر شما
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0