سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      حبسیم در این دنیا

      شعری از

      رضا سعیدی بروجنی

      از دفتر دلنوشته نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۱۲ شماره ثبت ۷۷۷۳۰
        بازدید : ۴۳۲   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر رضا سعیدی بروجنی
      آخرین اشعار ناب رضا سعیدی بروجنی

      حبسیم در این دنیا ، محکوم به اجرای زندگی
      بازیگریم بازیگر نقش های بیشمار
      بازنده ایم دراین بازی روزگار 
      از سختی گذشته در پی‌آینده ایم
      غافل از اینکه ز حال بی‌خبر شدیم 
      رویاپروریم ، منطق می‌فروشیم و افسانه میخریم
      ظاهر نگر شدیم و به چهره نقاب زدیم 
      از مهر دست کشیدیم و با کینه قدم زدیم
      از عشق خواندیم و درپی هوس شدیم
      اینگونه از انسان به حیوان عوض شدیم
      حبسیم 
      بخشش از خود طلب کنیم 
      تا اینکه روزگار با سیاهی به سرکنیم
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۴۲
      به شعر ناب خوش آمدید خندانک
      لیلا امریاس(پریسا)
      چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۸
      درود
      شعرتان زیبا و پر مفهوم و قابل تامل
      در قافیه ها کمی بازنگری کتید
      سیماسلمانی (یامور)
      چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۹:۱۹
      درود برشما بزرگوار
      بسیار زیبا بود
      خندانک خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۴۷
      احسنت به قلم ماهرانه وطبع شاعران و زیبای
      شما ادیب بزرگوار
      درود درود
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
      پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۵۴
      درود بر شما بزرگوار
      خوش آمدید به شعر ناب
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0