سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        ناله کن

        شعری از

        علی اصغر رضایی مقدم(کاروان )

        از دفتر نجواهای تنهایی نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ۱۳:۳۰ شماره ثبت ۷۷۲۷۹
          بازدید : ۶۶۶   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر علی اصغر رضایی مقدم(کاروان )
        آخرین اشعار ناب علی اصغر رضایی مقدم(کاروان )

        ناله کن،ناله کن ای دل که وطن،بر باد است
        دادگر،"بسته و زندانی" و دزد، آزاد است
        "شاه دزدان" وطن،در حرم سلطانند
        سهم غارت زده ها،کنج خراب آباد است
        روضه خوانان وطن،شاد ز گریاندن ما
        سهم ما گریه بر این روضه گه بیداد است
        ناله کن ناله کن ای دل که در این آبادی
        کدخدا با همه، جز مردم خود همزاد است
        ناله کن میهن غمدیده!که از ثروت تو
        حال بیگانه فقط خوب و خوش و آباد است
        حاجت شیخ در آن شهر فرنگ است،ولی
        حاجت مردم او نزد ضریحی خواب است
        مذهب و راه علی،نام علی،عدل علی
        در تب نائب ناحق علی بر باد است
        کاروان! از سخن حق،غزل و قصه نساز
        حق حلاج،در این شهر تب الحاد است
               
                                        
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        کبری یوسفی
        دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۶
        سلام شاعر بزرگوار
        درودتان بسیار زیبا وقشنگ سروده اید
        احسنت درخت دانشتون پرثمر امین درپناحق باشید باخانواده
        آمین خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۴۹
        باسلام فراوان
        خواندم ولذت بردم
        خیلی زبیا سرودی بود
        درودبر اندیشه نابتان
        شاعر بزرگوار
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        علی کلان
        چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ۰۰:۰۲
        درود شاعر ارجند
        خندانک خندانک خندانک
        پیمان اسماعیل وندی (کهخدا)
        يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۰۲:۴۱
        درود ها خندانک
        بسیار زیبا سرود ه اید
        پاینده باشید
        خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0