سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        فریاد عمر سرآمد

        شعری از

        میلاد سلیمانی بیرو

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ۱۳:۰۳ شماره ثبت ۷۷۲۷۷
          بازدید : ۵۱۷   |    نظرات : ۱۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر میلاد سلیمانی بیرو
        آخرین اشعار ناب میلاد سلیمانی بیرو

        خورشید چون تیری ز تیردان برآمد
        از بر کن غایتی را،فریاد عمر سرآمد
        لنگ لنگان،غلت غلتان برو
        گر فلک را نبود مهری نشان هم برو
        هو مرام را نبوَِد حق کوششی بی فرجام
        لطف رب میکند صد لشکر چنگیز رام
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۳۹
        به شعر ناب خوش آمدید خندانک خندانک خندانک
        میلاد سلیمانی بیرو
        میلاد سلیمانی بیرو
        سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۳۲
        ممنونم 🤗
        ارسال پاسخ
        میلاد سلیمانی بیرو
        میلاد سلیمانی بیرو
        پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۷
        ممنونم لطف دارید
        ارسال پاسخ
        منوچهر منوچهری (بیدل)
        دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۵۹
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        میلاد سلیمانی بیرو
        میلاد سلیمانی بیرو
        سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۳۳
        🤗🤗
        ارسال پاسخ
        میلاد سلیمانی بیرو
        میلاد سلیمانی بیرو
        پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۹
        درود😍
        ارسال پاسخ
        رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
        سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ۲۲:۴۴
        درود بر شما بزرگوار
        بسیار عالی سرودید
        میلاد سلیمانی بیرو
        میلاد سلیمانی بیرو
        پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۵۸
        متشکرم درود برشما
        ارسال پاسخ
        میلاد سلیمانی بیرو
        میلاد سلیمانی بیرو
        سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۳۸
        متشکرم دوست گرامی
        ارسال پاسخ
        عارف افشاری  (جاوید الف)
        شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ۲۱:۲۲
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0