سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    علم و اخلاص

    شعری از

    مجید آبسالان

    از دفتر عاشقانه های من نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ۲۲:۳۶ شماره ثبت ۷۷۲۵۹
      بازدید : ۳۶۳   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب مجید آبسالان

    #مجیدآبسالان 
    مرا پیری نصیحت گفت یکروز 
    که ای جانا چراغ دل بیفروز 
    بدو گفتم چراغ دل کدام است
    جـوابم گفت دانش را بیاموز
    سپس گفتم که دانش را چه سوداست ؟
    به پـاسـخ گـفت آن دانـای دلـسوز
    هر آنکس علم آموزد به اخلاص 
    به هر کاری شودخرسندو پیروز 
    ولی نادان چراغی بی فروغ است 
    نـگیرد کـام دل نادان در امروز
    ولیکن گر سرت را بار علم است 
    بـکوش و توشه اُخـریٰ بیـندوز 
    نباشد بهتراز خدمت به مردم 
    وفا راپیشه کن درکار هرروز  
    به پا کن مکتب مهرو ادب را
    همیشه هر زمانی حکمت آموز
    #مجیدآبسالان 
    ۵
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۳۱
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا بود خندانک خندانک خندانک
    منوچهر منوچهری (بیدل)
    دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۲۱
    سلام وعرض ارادت بسیار زیبا بود خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
    جواد  رفیعی  (جواد)
    دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۶:۵۳
    درودتان باد
    بسیار زیباست
    خندانک خندانک خندانک
    عبدالامیر الهی(مسکین)
    دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۷:۴۴
    درود بر شما شاعر گرانقدر
    بسیار زیبا سروده اید
    خندانک خندانک خندانک
    منوچهر فتیان پور (راد)
    دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۹:۵۷
    سلام
    درود برشما
    بسیارعالی
    مالک گرانمایه
    سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ۰۹:۵۷
    خندانک بسیار زیبا مهربان
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0