سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        معشوقه قاجاری

        شعری از

        سجاد صادقي

        از دفتر مشق عشق نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ۰۸:۲۹ شماره ثبت ۷۷۲۳۶
          بازدید : ۴۹۳   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سجاد صادقي
        آخرین اشعار ناب سجاد صادقي

        شیرین سخن ِ شهد لب ِ دوره ی قاجار
        در سینه ی تو باز شده عشق تلنبار

        برخیز و بیا شور به پا کن که دوباره
        از سمت تو جاری شده خوشبختی بسیار

        دائم به هوای تو دلم در تب و تاب است
        بیش از طلبم لطف کن و بنده بیازار

        باید همه ی شهر بدانند که این عشق
        غیر از دل من در طلبش نیست خریدار

        هر لحظه که بیم غم هجران به سرت زد
        یک لحظه ی دیدار مرا زود به یاد آر

        از آفت افتاده به جان گل و بلبل
        یا رب گل زیبای مرا دور نگه دار
        #سجاد_صادقی
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ۲۲:۰۵
        درود بزرگوار
        بسیار زیبا و امید بخش بود خندانک
        سجاد صادقي
        سجاد صادقي
        دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱
        سلام و سپاس از لطفتون بزرگوارید خندانک
        ارسال پاسخ
        عبدالامیر الهی(مسکین)
        دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ۲۳:۳۵
        درودتان باد
        بسیار زیبا و دل نشین سروده اید
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0