سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    غزل درد

    شعری از

    علی معصومی

    از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ ۰۵:۳۰ شماره ثبت ۷۶۷۷۴
      بازدید : ۴۸۸   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    غزل درد
    داغ عشق توکه بنشسته ی پیشانی ماست
    کوچه در کوچه به دنبال پریشانی ماست
    آنچه میدانم از این جاده پر خوف و خطر
    گوشه ی چشم تو سرمنشاء حیرانی ماست
    وای از دست تو و این دل سر گشته ی ما...
    که دمادم پی اوضاع گران جانی ماست
    چِقَدَر مانده که این شب زده هشیار شود
    بخت و اقبالی اگر در پی مهمانی ماست؟
    نوری از چهره خورشید تو جامانده ببین !
    که در این دایره اوصاف درخشانی ماست
    غزل درد مرا غمزه چشم تو خوش است
    دیدن ماه رخ ات مصرع پایانی ماست
    همچو معصومی اگر با غم خود ساخته ایم
    سر زلف تو پی بی سر و سامانی ماست
    بیشکک، سوم سپتامبر ۲۰۱۹
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ۰۰:۳۸
    درود استاد عزیز
    بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک خندانک خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ ۱۸:۵۴
    باعرض ارادت وسلام
    سرودهای شما
    سرشار از طراوت بهاری می باشند
    بهره مند شدم
    پاینده باشید به لطف حق
    عارفانه ای عالی ودلربا
    شاعرواستاد گرامی
    درو د دود درود
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    ابوالحسن انصاری (الف رها)
    جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ ۱۱:۳۱
    درود استاد ارجمند
    بسیار زیبا ست
    دستمریزاد
    خندانک خندانک خندانک
    همایون طهماسبی (شوکران)
    جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ ۱۴:۱۳
    درودتان جناب استاد معصومی دوست فرزانه و گرانقدر
    بسیار زیبااااا
    قلمتان جاری
    خندانک خندانک خندانک
    نسرین حسینی
    جمعه ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ ۱۴:۲۳
    درودها برشما جناب معصومی شاعر خوشنگار
    گرامی
    عالی بود لذت بردم خندانک خندانک خندانک
    قلمتون نویسا خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0