جمعه ۲ آذر
سخاوت خورشید شعری از انیس دارم
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ۲۳:۳۶ شماره ثبت ۷۶۷۷۱
بازدید : ۴۰۴ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب انیس دارم
|
از سخاوتش نمیگویم
تمامِ روزِ جهان
دل روشن میدارد و
قصه ها میخواند
از سخاوتش نمیگویم!
شب به موعد رفتن که میرسد
اندکی نور ب صندوقچه عشقی به خانه ماه میفرستد
برای شبِ تاریکِ این دنیا
شبیه خیاطِ لباسِ سپیدی برای عروس شب ها
نه مراسم دل انگیزیست
نه جهانِ شکر گذاری!
نه من از سخاوت خورشید نمیگویم
خورشیدِ دنیای ما عاشق ماهی شده بود
که به هنگام طلوع و غروب نظاره کنان ترکش میکرد
|
نقدها و نظرات
|
درود و احترام خدمت شما سپاس از لطف بیکارنتان با ارزوی موفقیت برای شما در پناه حق | |
|
سپاس از محبت بی کرانت دوست عزیز موفق وشاد باشید همیشه در پناه حق | |
|
درود و احترام خدمت شما سپاس از لطف شما شاد و موفق باشید ،درپناه حق | |
|
سپاس از شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید