جمعه ۲ آذر
درون برون شعری از هنری داودیان
از دفتر لمس ژرفا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ۰۹:۰۱ شماره ثبت ۷۶۷۴۹
بازدید : ۳۴۵ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب هنری داودیان
|
خلق شاد، مست وملنگ
پر جنب و جوش و رنگارنگ
چمنشان سبز، گلشان سرخ
خوشه انگور آویزان آونگ
رقص و پایکوبی، هر سوی
فضا لبریز نغمه و آهنگ
حیاط مفلوک خود نگرم
زمینش، خار و خس و سنگ
گشایم درب ز خود بیرون
تا کنم در دنیای دگران درنگ
چمن، لجن سبز، گل مصنوعی
به باغشان مه افیون و بنگ
ترانه شان ناله و شیون
رقصشان همانا ستیز و جنگ
سراسیمه درب بر خود بندم
در حیاط خار و خس و سنگ
دگر نکنم درون خویش
با برون دگران هماهنگ
...هد
|
|
نقدها و نظرات
|
استاد عباسعلی استکی ممنون حضور پر مهرتان | |
|
استاد کبری یوسفی بانو ممنون کلام پر مهرتان | |
|
استاد همایون طهماسبی لطف دارید | |
|
استاد منوچهر منوچهری ممنون حضورتان و کلام گرم | |
|
سلام استاد مسعود میناآباد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و آموزنده بود