جمعه ۲۵ آبان
پل ایسم شعری از صمد نجفی ( فتاحی )
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۸ ۱۴:۳۰ شماره ثبت ۷۶۶۷۲
بازدید : ۳۷۳ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر صمد نجفی ( فتاحی )
آخرین اشعار ناب صمد نجفی ( فتاحی )
|
ما،
گم، شده ایم
گمشده، در لابلای نبودن ها
ما،
از آن لحظه که
سر از چاله ی تاریکی
در آوردیم
زمان را
در کندن چاه سیاهی سپری کردیم که
اندازه ی قدّمان باشد
چاهی که
پا به پای ما
از پا در می افتد
ما،
آمده بودیم
عارفی باشیم جانشین آفتاب
امّا،
هر کدام فیلسوفی شدیم
که به ارتفاع پل ها می اندیشد
ما،
گم، شده ایم
( صمد نجفی )
|
نقدها و نظرات
|
🌹🌹🌹 خیلی سپاسگزارم بانوی بزرگوار و ادیب استاد | |
|
🌹🌹🌹 خیلی سپاسگزارم استاد گرانقدر | |
|
🌹🌹🌹 خیلی سپاسگزارم استاد گرانقدر | |
|
🌹🌹🌹 خیلی سپاسگزارم استاد گرانقدر | |
|
🌹🌹🌹😊😊😊 خیلی متشکرم استاد بزرگوار | |
|
متشکرم از لطف شما دوست جان 🌸🌸🌸🌸 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید