سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        خماری

        شعری از

        یوسف اسفندیاری تخلص شاعر خاموش

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ۰۱:۰۴ شماره ثبت ۷۶۴۹۷
          بازدید : ۵۷۷   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر یوسف اسفندیاری تخلص شاعر خاموش
        آخرین اشعار ناب یوسف اسفندیاری تخلص شاعر خاموش

        نعشگی دارد لبت ، دارم خماری می کشم 
        عکس چشمان تورا ، با گریه زاری می کشم 
        عقل می گوید نمی آیی تو دیگر نازنین...
        از دل بی صاحبم ، دارم سواری می کشم 
        گفته بودی بی وفا ، این عشق ویران می کند
        این همه ویرانی از ، چشم انتظاری می کشم
        کوله ی تنهاییم را ، می کشانم  روی دوش
        خاطراتت را ولی ، با شرمساری می کشم 
        دلبریهایت چه شد ،کو آن همه عشق و وفا
        پرده از نا گفته ها ، بی اعتباری می کشم 
        بعد عشقت قول دادم ،دل نبندم من به کس 
        این فراقت را چه بد ، با بی قراری  می کشم
        عکس زیبای تو را حک کرده ام در قلب خود
        در کنارش مرد تنها ،  داغداری می کشم
        هر چه آید بر سرم  از سوی او ، باید که گفت
        از همین نادانیم ، بی اقتداری  می کشم
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ۲۳:۴۲
        درود بزرگوار
        غزلي ناب و زيباست خندانک خندانک خندانک
        منوچهر منوچهری (بیدل)
        يکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ ۱۹:۳۹
        ممنونم دوست عزیز زیبا بود خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ ۰۱:۱۳
        درودتان
        بسیار زیباااااااا خندانک
        قلمتان مستدام خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0