سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        امن یجیب

        شعری از

        سارا عرشی (انتظار)

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ۰۳:۵۲ شماره ثبت ۷۶۳۱۰
          بازدید : ۷۷۵   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سارا عرشی (انتظار)

        امن یجیب گویم و مضطر من تویی
        یارب بلای عاشقی است کشف سوء کن
        هر روز در دلم غم عشقش فزون شود
        ای بخت آرمیده زمشرق طلوع کن 
        یاران ملامت ار چه کنندم به عشق او
        نشنو سخن و از طریقت کافر رجوع کن
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۰۱
        درود بانو
        بسیار زیبا و دلنشین بود
        بیتی تا غزل کم نداشت؟ خندانک
        سارا عرشی (انتظار)
        سارا عرشی (انتظار)
        دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ۰۲:۴۹
        صحیح میفرمائید. ممنون از حسن توجه شما.
        ارسال پاسخ
        منوچهر منوچهری (بیدل)
        شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۵۴
        امن یجیب گویم و مضطر من توئی
        یارب بلای عاشقیست سوع ظن من.توئی
        هروز غم عشقش در دلم فزون میشود
        آن بخت آرمیده که زمشرق طلوع کرد توئی
        یاران مرا از چه ملامت میکنید به عشق او
        نشنود سخن از طریق کافر گوش های او
        بانو سارا زیبا سرودی من ایراد نگرفتم
        تشکر از شما خندانک خندانک خندانک خندانک
        سارا عرشی (انتظار)
        سارا عرشی (انتظار)
        دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ۰۲:۵۲
        با تشکر خندانک
        ارسال پاسخ
        مسعود میناآباد ( مسعود م )
        شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۴۱
        خندانک
        سارا عرشی (انتظار)
        سارا عرشی (انتظار)
        دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ۰۲:۵۱
        سپاس خندانک
        ارسال پاسخ
        همایون طهماسبی (شوکران)
        شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۲۲
        درودتان
        خندانک خندانک خندانک
        سارا عرشی (انتظار)
        سارا عرشی (انتظار)
        دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ ۰۲:۵۰
        سپاس
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0