سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        آبی محض

        شعری از

        سیده نسترن طالب زاده

        از دفتر آبی اثیری( کلاسیک) نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۳۲ شماره ثبت ۷۶۲۸۲
          بازدید : ۵۱۱   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

        چه عاشقانه شعله های  خواب را به باد میدهی
        شورش شطح نازکانه ی  حباب  را به باد میدهی
        چه غمگنانه از دلم زخم  کهنه را  سوال میکنی
        تویی که آبی محض  بی جواب  را به باد  میدهی
        و راز خفته ی کهکشان  دوردست چشمهای مرا
        نوش میکنی ، خموشتر! ، شراب را به باد میدهی
        نه مومنم، نه کافرم، نه با تو مانده ام ،  چرا
        تو با منی و خون مسلک و کتاب را به باد میدهی
        تمام موجهای خسته را به اوج  خود  گره زدی
        و جزر بیعبور گنگواری ماهتاب را به باد میدهی
        تو مرزهای خوننشان بلیغ را به  بوسه میکشی
        و عطر اصیل شعرهای  ناب را به باد میدهی
        جنون مقدس سایه ی شب خمار در تو  نیست
        تو تابناک و پاکجانی وُ، اضطراب را به بادمیدهی
         این منم، شادخوار و نورسانه در هوای بودنت
        تو آسمانه خو ، رنج سرد سراب را به باد میدهی
         
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0