سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      عشق ۲

      شعری از

      مرضیه عاشوری

      از دفتر دفتر شماره ۱ نوع شعر قطعه

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۰۳ شماره ثبت ۷۶۱۸۶
        بازدید : ۶۰۷   |    نظرات : ۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مرضیه عاشوری
      آخرین اشعار ناب مرضیه عاشوری

      عـقرب ,عــقرب ,  ثانیه بر ثانیه,  در جــانِ من
       دیــدم از ساعت,  همیـشه , بدترین رفتار ,هم
       
      سـنگِ  دوریِ  تو  را , دائم , به سینــه میـــزند
      آیـِنه , اِنــگار , دارد , با نبــــودت ,  کــــار , هم
       
      شـاد میخوانــم , ولــی آهنگِ غمگیـــن میــزند 
       نـُت به نُـت, غُصّـه  نشسـته بـر دلِ گیـتار,هم
       
      جـــــای خـــالیِ تو,  پُر کــــرده  تمامِ خــانه را
      از خـــودم دلتنـــگتر دیــدم , کمـی, اَغیــار,هم
       
      راز مـــن بودی و گــــریه  برمَلایت کرد , چـون 
      رفتی و رفـــت از کفِ هر مــحرمی , اسرار,هم 
       
      بعدِتو,خورشید,رو می پوشد از هر روز "وشب
      می کنــــد اِنـــگار حتـــی روز را اِنــــکار,هـــم 
       
      هر چه باشــد  از جنونِ آتـــش افروزیِ توست 
      عامـلِ  دلـــسوزی و خودســـــوزیِ سیــگار,هم 
       
      وزنِ عُمـری خاطره,در قابِ عکـسِ کوچــکی ؟!
      شــانه از قابِ تـــو , خالــی میکـند دیــوار,هم 
       
      روزها را تـــار,حــتی  لحـظه لحـظه می کنـــد
      شَــب , برایـــم  روزهای با تـو را , تکــــرار,هم 
       
      بی تو , یک دنـیا علیـهِ من ,  کمر بسـتــه ولــی  
      می پســندم , رقص , رویِ  چـوبه هـای دار,هم
       
      مرضیه عاشوری
      ۹
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0