سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      مست

      شعری از

      بردیا امین افشار

      از دفتر گل سنگ نوع شعر دوبیتی

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ۲۳:۱۲ شماره ثبت ۷۵۴۹۹
        بازدید : ۵۰۵   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر بردیا امین افشار
      آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار

      آنکه از دست تو
      با باده ای گشت مست
      رهید از عالم
      از بندِ افلاک رست
      درید جامه از تن
      بر هرچه پست ، دل بست
      در تو عالم را بدید
      جام جهان بین را شکست
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ۱۵:۰۴
      درود بزرگوار
      میتوان گفت دو تا بیت بسیار زیبا و دلنشین بود
      اما دوبیتی نه خندانک
      محمد باقر انصاری دزفولی
      پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ۰۹:۲۲
      سلام ادیب دانا
      درودبر اندیشه نابتان
      شاعر گرامی
      خندانک خندانک خندانک
      محمد مهدی بخارائی
      پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ۱۱:۰۲
      درود بسیار بر شما خندانک
      منوچهر منوچهری (بیدل)
      پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ۱۳:۳۶
      بسیار زیبا تشکر از شما شاعر زیبا قلم خندانک خندانک خندانک
      حاج مهدی عاطف
      پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ۱۳:۴۳
      درود خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۸ ۱۸:۰۰
      درود برشما............ خندانک خندانک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      جمعه ۲۸ تير ۱۳۹۸ ۱۳:۱۷
      درودتان
      خندانک خندانک خندانک
      کبری یوسفی
      يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ۱۹:۱۴
      سلام ودرود برشما شاعر بزرگوار
      بسیار زیبا سروده اید
      درخت دانشتون پربار ان شاءالله آسمان قلبت آبی
      پایا باشید ودرپناه خدای مهربان
      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0