سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        پنهانمی نویسم

        شعری از

        اصغراروجی(غریب)

        از دفتر غزلیات نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ۲۰:۳۱ شماره ثبت ۷۵۳۹۵
          بازدید : ۵۹۶   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه




        ع
                 

        بازازگرانی وغم نان می نویسم
        ازموج اشک وسیل و طوفان می نویسم

        بغضی گلوگاه غزل را می فشارد
        این گریه ها را پای باران می نویسم

        بازازکویرتلخ دلهای پرازدرد
        من از ترکهای بیابان می نویسم

        دستانمان می لرزد ازدرد نداری
        این شعررا باترس ولرزان می نویسم

        دنیایمان لبریزازناباوریهاست
        ازوعده ی پوچ مدیران می نویسم

        صدها بیابان را برای نان دویدیم
        از خستگی باپای لنگان می نویسم

        حال غریب وآشنارابادلی خون
        ازفقروبیکاری پریشان می نویسم
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ۱۸:۱۳
        درود استاد عزیز
        بسیار زیبا و شورانگیز بود
        مبین مشکلات جامعه
        دستمریزاد خندانک
        کیوان نصرتخواه
        دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ۰۶:۳۶
        درود خندانک
        سرودن در مورد موضوعات روز زیبایی خاصی دارد خندانک خندانک
        همیشه سبز و قلمتان روان خندانک
        منوچهر منوچهری (بیدل)
        دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ۱۴:۱۲
        سلام استاد اروجی عزیز بسیار زیبا همیشه لدت میبرم از اشعارتان خندانک خندانک
        همایون طهماسبی (شوکران)
        دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ۲۲:۴۱
        درودتان
        زیباااااا
        خندانک خندانک خندانک
        احسان کریمیان علی آبادی
        سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ۱۴:۰۲
        درود فراوان استاد اروجی بزرگوار
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0