سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      تحریک

      شعری از

      امیر تنها

      از دفتر عاشقانه ها نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ۲۳:۴۵ شماره ثبت ۷۵۱۶۶
        بازدید : ۴۳۸   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر امیر تنها
      آخرین اشعار ناب امیر تنها

      کی می‌تونه قلب تورو واسه من تعبیر کنه
      چی میتونه باعث بشه این سرنوشت تغییر کنه
      من فکر نمی کردم یه روز باشم توی این حال بد
      .......
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ۲۲:۳۹
      به شعر ناب خوش آمدید خندانک
      منوچهر منوچهری (بیدل)
      شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ۱۵:۴۵
      زیبا بود تشکر دوست عزیز خندانک خندانک
      کبری یوسفی
      شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ۱۸:۵۶
      سلام برشما شاعر بزرگوار خوش آمدید
      زیبااااا سروده اید موفق باشید ودرپناه خدا
      درخت دانشتون پربار ان شاءالله
      خندانک خندانک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ۲۱:۵۷
      درودتان
      خندانک خندانک خندانک
      امیر تنها
      شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ۰۳:۱۹
      تشکر از نظرات استادان و عزیزان گرانقدر
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0