سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        خسته

        شعری از

        ایرج محرم پور(صوفی خموش )

        از دفتر شقایق یک نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۸ ۱۴:۳۴ شماره ثبت ۷۵۱۵۶
          بازدید : ۳۷۶   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ایرج محرم پور(صوفی خموش )

        گاهی خسته می شوم
        خسته از نسیم یاد تو
        که مرا بی رحمانه به دست باد داد
        خسته از این همه انتظار
        خسته از بی تو بودن های همیشگی
        خسته از جملات تکراری
        خسته از شعر های ناتمام
        خسته .......
        بی خیال
        خواستم بگویم
        بی تو این شب های دلتنگی
        تیر می کشد ...خیلی عمیق
        امشب بیا
        تا قلمم تلخ نشود
        ونسیم یاد تو مرا به باد ندهد
        این التماس ساده را  امشب به گوش گیر
        و بیا در افکار پریشانم آهسته قدم بزن
        شاید توانستم تو را
        درمیان سروده های شقایق
        به رقص در آرم
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        منوچهر منوچهری (بیدل)
        شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ۱۵:۳۶
        بسیار زیبا درود شاعر عزیز ممنونم خندانک خندانک خندانک
        ایرج محرم پور(صوفی خموش )
        ایرج محرم پور(صوفی خموش )
        سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ۱۰:۰۱
        درودتان استاد بسیار عزیز
        سپاسگزارم خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        همایون طهماسبی (شوکران)
        شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ۲۱:۵۸
        درودتان جناب محرم پور عزیز و گرامی
        بسیار زیبااااا
        قلمتان جاری
        خندانک خندانک خندانک
        ایرج محرم پور(صوفی خموش )
        ایرج محرم پور(صوفی خموش )
        سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ۱۰:۰۲
        درودبر استاد بسیار عزیز
        سپاسگزارم خندانک خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0