جمعه ۱۸ آبان
کوه شعری از منوچهرسُلگی(عیانی)
از دفتر بوقلمون نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۴۵ شماره ثبت ۷۴۸۰۳
بازدید : ۷۹۸ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر منوچهرسُلگی(عیانی)
آخرین اشعار ناب منوچهرسُلگی(عیانی)
|
جلوه ای کرده ای به ماهِ سپید
خنده ای کرده ای به ابرِسیاه
بنشستی لجوج چون دریا
ساکت امابه دل پرازغوغا
پشت درهای انتظار،"طلوع"
رَخت گرواکنی،"کندخورشید"
دل تو ورکه سوی رحم آید
چشمه هاگاه میتوان جوشید
خویشتن راکفایتی به گمان
بی نیازازنگاه های نیاز
منّت ات نیست اززمین وزمان
اُلفت ات نیست نه به این ونه آن
تکیه برشانه ات نهاده زمین
مامن ات کرده کانِ گوهرو زر
سبزه برگِردتوزند حلقه
لاله درقلب توبوَد محشر
خاک برپای توکندسجده
رودازجام توبنوشدچند
میشودچون توبودسخت وصبور
میشودچون توداشت روح بلند.
|
نقدها و نظرات
|
سلام وسپاس شاعرارجمندجناب رفیعی | |
|
سلام ودرودبرشاعره ارجمند سرکارخانم یوسفی متشکرازعنایت شما | |
|
درودوسپاس متشکرازعنایت شما | |
|
درودوسپاس استادفلاحی گرانقدر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود