سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      لحظه

      شعری از

      عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)

      از دفتر شعرناب نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۴۰ شماره ثبت ۷۴۶۰۸
        بازدید : ۳۹۲   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)
      آخرین اشعار ناب عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)

      در گذر از تنگه لحظه ها
      با پژواک زمزمه کلام
      همراه می شوم
      پرواز می کنم
      غرق در رقص ابرها
      که در بوم آسمان
      جلوه حضور را نقش می کنند
      با دست خویش
      در تار و پود آینده چنگ می زنم
      اما با هر قدم
      در سوگ گذر لحظه ای
      داغدار می شوم
      پشت سر و پیش رو
      دو روی تنگه است
      ولی من دل به اکنون سپرده ام
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ۲۱:۵۴
      درود بزرگوار
      پر معنی و زیبا بود خندانک
      عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)
      عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)
      يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۱۸
      سلام و درود خدمت استاد استکی
      متشکرم از الطاف جنابعالی خندانک
      ارسال پاسخ
      همایون طهماسبی (شوکران)
      شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۲۰
      درودتان
      زیبااااا
      قلمتان جاری
      خندانک خندانک خندانک
      عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)
      عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)
      يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۱۹
      درود جناب طهماسبی
      و سپاس از نظر لطفتان
      خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      فاطمه غیبی پور
      يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ۰۱:۴۷
      با دست خویش
      در تار و پود آینده چنگ می زنم
      اما با هر قدم
      در سوگ گذر لحظه ای
      داغدار می شوم... خندانک خندانک

      زیبا بود. درود جناب نیک سیمایی
      عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)
      عبدالوهاب نیک سیمایی (پائیز)
      يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۲۱
      عرض سلام ودرود خدمت بانو غیبی پور
      از اینکه این تحفه باب طبع درآمده بسیار مسرورم خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0