سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        خاص باش

        شعری از

        مجید فتاحی ( ام اف )

        از دفتر شعروترانه18 نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ۲۰:۰۱ شماره ثبت ۷۶۳۷۵
          بازدید : ۳۷۵۰   |    نظرات : ۵

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )

        صدای ارسالی شاعر:
        خاص باش 
        فقط عشق من باش
        خاص باش
        تو مال من باش
        دوست ، دارم 
        همونی ، که میخوام
        عشقم ، دلم میخوادت ، مگه ، دل میده از دست
        عشقم ، نمیدم ، از ، دستت
        دوست ، دارم همیشه ، عشقم ، میمونی
        آره ، واسم بشی همونی که ، آرزومی

        بازم ، دلم هواتو ، کرده
        میخوام بیام پیشت ، که دل ، طاقت ، دیگه ، نداره
        دوست  ، میخوام باشم ، عشقم ، نباشی داغونم
        بیا ، پیشم ، که غمگین ، نشینم
        خاص باش 
        فقط عشق من باش
        خاص باش
        تو مال من باش
        دوست ، دارم 
        همونی ، که میخوام
        عشقم ، دلم میخوادت ، مگه ، دل میده از دست
        عشقم ، نمیدم ، از ، دستت
        دوست ، دارم همیشه ، عشقم ، میمونی
        آره ، واسم بشی همونی که ، آرزومی
        شعر ( خاص باش ) از m.f
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰
        خندانک
        حاج مهدی عاطف
        دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۲۱
        خندانک
        علیرضاوالیزاده
        دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ۱۶:۴۷
        درود بر شما ،خاص‏ ‏بود
        همایون طهماسبی (شوکران)
        دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۳۱
        درودتان
        خندانک خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۰۳
        خندانک
        خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0