سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      من و ماه و تو

      شعری از

      سیده نسترن طالب زاده

      از دفتر "مرتع شیشه( ترانه)" نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ۰۰:۲۷ شماره ثبت ۷۴۵۳۰
        بازدید : ۸۰۳   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده




      تویِ جاده یِ توری صبحمون
      بهشتِ بنفش وُ به یغما ببَر
      منو تازه کن تا تمنای دشت
      به آهنگ غمگین  فردا  ببر


      من از مرتع شیشه رنگی روُ که
      پُر از عطرْپارست میچینمِش
      برام ساحل مهربون، غربته
      مث بوی بارون، نمیبینمش


      سکوتت، حواسم روُ پیدا نکرد
      پَر دارچینیِّ کوهم ، شکست
      مث لنف خورشید، تو برکه ها
      هوای کویری که تنهاس نِشست

      شقایق، واسه رقص تالار مِه
      عبای بهاریشو پوشیده بود
      شکوفه مث بوته ی نسترن
      شراب نگاتو ندزدیده بود

      مث تاک وحشی تو الیاف باد
      مث نیلهْ_ ابر پریشون بخون
      برام از سرود زمستون نگو
      مث کاجی از یشم، زیبا بمون

      تو آیین بیمرز تنهاییمون
      تو دربار مهتاب، تکرار شو
      شبو پولکِ دامنه شهرمون
      یه بوسه میون من و ماه و  تو...



       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0