جمعه ۲۵ آبان
در تقلّایِ لقایِ تو اَم اِی دوست شعری از سیده اشرف قدمگاهی
از دفتر به نام خدا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۹:۵۷ شماره ثبت ۷۴۳۶۸
بازدید : ۳۴۴ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر سیده اشرف قدمگاهی
آخرین اشعار ناب سیده اشرف قدمگاهی
|
در تقلّایِ لقایِ تو اَم اِی دوست
دست گیرم، که مرا
در طلبِ وصلِ به اوست
صاحبا نوشتر از صحبتِ تبیان
من ندیدم و نشنیدم که
راه و رسمِ زندگی در اوست
تو همان دل آشنای سرمدی
یکتا و یگانه، اللَّهُ الصَّمَدی
تو چنانی که بِهانی
من چنانم؟ چه بدانم؟
سحر از شوقِ وصالت
چشم در خواب ندارم
سرِ سجاده نشینم
سرِ صحبت بگشایم
من چو پروانه به گِردَت
گِردُ دَوّار بگردم
به کران حُبُّ و عشقت
به دیدهٔ اشکبار بگریم
پروانه وار می چرخم و
پروا نمی کنم
جز به دُورِ شمعِ وجودِ تو
جایی پَر، وا نمی کنم
#سیده_اشرف_قدمگاهی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عیدتان مبارک