سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      با قلب شیر و خصلت فرهاد باید رفت

      شعری از

      عيسي محمدي

      از دفتر غزل‌هاي بي‌نان؛ غزل‌هاي بي‌نام نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۴۸ شماره ثبت ۷۴۳۶۶
        بازدید : ۴۲۰   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      شوریدگان یار را فریاد کافی نیست
      دریادلان را موج‌ها و باد کافی نیست
      یک قتل بی‌پایان و بی‌پایان و بی‌پایان-
      غارتگران عشق را بیداد کافی نیست
      وقت از نگاه ما فراموش است، و دیگر هم
      ما را دی و شهریور و مرداد کافی نیست
      در سرزمین عشق با تدبیر باید رفت 
      دیگر مرام «هر چه باداباد» کافی نیست
      آنان که پیران مسیر عاشقی هستید!
      دیگر مسیر عشق را استاد کافی نیست
      با قلب شیر و خصلت فرهاد باید رفت
      این‌که چه بوده بیژن و فرهاد کافی نیست 
      از حلقه آسایش خود دور باید شد
      ماندن در این دلتای بی‌آباد کافی نیست
      این است راز عاشقان مکتب خورشید:
      حتی اگر دست و سری افتاد، کافی نیست
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۵۴
      عیدتان مبارک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۳۰
      درودتان
      زیباااااا
      عیدتان مبارک
      خندانک خندانک خندانک
      لیلا امریاس(پریسا)
      پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ۰۹:۰۱
      درود
      زیبا سرودید
      کبری یوسفی
      پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۰۵
      سلام برشاعر بزرگوار
      درودتان بسیار زیبا سروده اید
      موفق باشید ودرپناه خدای مهربان
      درخت زندگیت پرثمر آمین
      خندانک خندانک خندانک
      فاطمه غیبی پور
      جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۵۹
      بسیار عالی جناب محمدی... خندانک درود.
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0