دعای سحر
ای خدا ای مهربان ، پروردِگار
ای که کردی عشقها را ماندگار
ای که برما داده ای از نعمتت
همچنین از بیکرانِ رحمتت
از تو می خواهم تو ای معبودِ من
ای درخشنده ترین مقصودِ من
از تو می خواهم توای پروردگار
بر بلندای جمالت ای نگار
از تو می خواهم توای آرا مشم
بر شکوه و بر جلالت ، خواهشم
از تو می خواهم خداوند عظیم
بر بزرگیّ بزرگت ای کریم
از تو می خواهم خدای روشنی
روشنی بخشِ دلِ همچو منی
از تو می خواهم خداوند رحیم
بر تمام رحمتت ای ذی حلیم
از تو می خواهم خدای کبریا
ای سخنهایت دوای دردِ ما
از تو می خواهم خدای آشنا
برکمالت حکمتِ بی انتها
از تو می خواهم خداوند علیم
بر تمامِ نامهایت ای حکیم
از تو می خواهم خداوند بصیر
بر مرام و عزتت ای بی نظیر
از تو می خواهم خداوند جهان
بر توان و قدرتت ای پر توان
از تو می خواهم خدای پادشاه
بر جلالِ شاهیّت شاهِ گواه
از تو می خواهم خداوند حکیم
بر تمام آنچه خواهی ای سلیم
از تو می خواهم خدای رَهنما
برتمامِ آبرویت ای شَها
از تو می خواهم خداوند ندا
بر تمامیّ مقامت ، جان فدا
ای که کردی تو اجابت بی امان
پس اجابت کن دعایم این زمان
ای خدای من کنون بارِ دگر
بر گناهم با مَوِّدت کن نظر
از کجا جویم ز خیرِ ماندگار
پُشته گشته در برِ پروردگار
گر که نیکی میکند هر جا کسی
نزد نیکیّ خدا باشد خَسی
یاکسی گشته قوی با اذنِ او
قدرتش نزد خدا باشد چو مو
پس رفیقم ، همچو(احمد) بی ریا
خیز و خوان ذِکر سحر را بر دعا
مناجاتنامهی زیبایی سرودید
طاعات و عباداتتون مقبول حضرت حق
التماس دعا