سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      سیاه و سپید( 5)

      شعری از

      سیده نسترن طالب زاده

      از دفتر "مرواریدهای باروک" نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۰:۲۰ شماره ثبت ۷۳۶۷۶
        بازدید : ۶۵۸   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

      پیراهن آبیم، مواجی چشمهای توست
       و آواز شورت در گلوی نتها رخنه کرده.. 
      آه، کلاویه ها
      در سرزمین غمگین من، سیاه و سپید میرقصند
       پرندگان، سیاه و سپید،
      دخترکان، سیاه و سپید
      نهنگها، سیاه و سپید
      و در کمرگاه غریب کوهستان
       هودجهای خسته
      جامهای شکسته ی عشاق را  سپید و سیاه گریسته اند
      دستم را که میگیری
      پولکهای سرد اندامم
      بر تن گنگ سنتورها میریزد،
      و هیچ زنی به اندازه ی من
      برای تو، 
      غزل در لبهایش نخواهد کاشت..

      رمه های سرخ طلوع آیینه زارانم باش!
      در تب مات ماه و اقیانوس
      هزار شاخه رز سفید، از سطرهای نیمه کاره خواهم چید،
      هامونه های پریشان دور را رام خواهم کرد
      ، و به اندازه ی خیز یک پرنده ی کوچک از اوج،
      در عطر پیراهنت
      رها خواهم بود..


      سیده نسترن طالب زاده 

       

       
      ۵
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0