سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      نظافت شهر

      شعری از

      هدیه جعفری تفرشی(هدیه)

      از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۱۵ شماره ثبت ۷۳۰۸۱
        بازدید : ۶۱۶   |    نظرات : ۱۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر هدیه جعفری تفرشی(هدیه)
      آخرین اشعار ناب هدیه جعفری تفرشی(هدیه)

      زباله توی کوچه ها نریزیم
      نظافت شهرو بهم نریزیم
      مامان میگه شهرهم شبیه خونه ست
      شهرمونم شبیه ما نمونه ست
      پاکبان زحمتکشمون خسته شد
      ازبس توی کوچه ها راست و خم شد
      بیایم با هم کمک کنیم به پاکبان
      پاکبان خوب و عموی مهربان
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۰۴
      درود بانو
      بجا و زیبا بود خندانک
      سعید فلاحی
      دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۷:۲۳
      خندانک
      سعید فلاحی
      دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۷:۲۳
      درودتان

      احسنت شاعر جان

      موفق و موید باشید انشاالله

      👏👏👏👏👏

      شادکام باشید
      در پناه خدا
      🌹🌹🌹
      سعید فلاحی
      دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۷:۲۳
      خندانک
      مسعود مهرابی( درویش)
      دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۸:۲۱
      درود ها برشما خندانک
      کبری یوسفی
      دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۹:۲۳
      سلام برمهربانوی عزیز
      دس درست بسیار زیباو قشنگ سروده ایدغمت برباد
      خداقوت درودتان درپناه خدای مهربان
      خندانک خندانک خندانک
      هدیه جعفری تفرشی(هدیه)
      دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۵۰
      خندانک ممنون دوستان خوبم
      همایون طهماسبی (شوکران)
      دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۳۶
      درودتان
      خندانک خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۰۸
      درود بر شما خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      علی رفیــــعی وردنجانی
      سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۱:۵۲
      درودبرشما
      بسیار زیبا و آموزنده خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      موفق باشید
      در پناه خدا خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0